Cita prèvia
Pots decidir quan vols que t’atenguem per a fer qualsevol gestió relativa al teu contracte.
D'esta manera podrem oferir-te'n la informació personalitzada.
Telèfon d’atenció al client
963 082 598/900 22 23 44
Telefona’ns per a fer les teues consultes o gestions
Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00 a 21:00 h.
Telèfon d’incidències
900 203 101
T’informarem del tipus d’avaria, de la seua importància i de la durada aproximada de la intervenció
Horari d’atenció:
24 hores els 365 dies de l’any
691 419 846 Abre aplicación Whatsapp en nueva ventana
Canal d'informació i consultes per missatgeria instantània
Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00 a 21:00 h.
Pots decidir quan vols que t’atenguem per a fer qualsevol gestió relativa al teu contracte.
Per a fer el tràmit, et demanarem el document d’identitat que t’acredite: DNI, NIE o NIF.
Si la teua consulta està relacionada amb un pagament, una factura o un contracte.
Si no eres el titular del contracte, necessitarem el document d’autorització.
Consulta la documentació necessària per a les noves altes.
Adreça
Plaça de Colom, 13, Planta 1ª
46900 Torrent
Horari d’atenció:
Necessària cita prèvia